سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هولدر موبایل برای ماشین ناجی سرنشینان خودرو در سفرهای جاده ای

 

با تحقیقات انجام شده و به نقل از ایلنا سالانه تعداد زیادی از شهروندان به دلیل حوادث و تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند که اغلب این تصادفات به دلیل خطاهای انسانی که عدم تمرکز و تسلط به رانندگی از عوامل اصلی این تصادفات است.

از این جهت با خرید هولدر موبایل برای ماشین تا حدود زیادی باعث کاهش تصادفات رانندگی شد البته این بدان معنی نیست که کار کردن با گوشی موبایل در حین رانندگی مشکلی ندارد اما با توجه به اینکه گوشی موبایل امروزه به یک دستیار و منشی همراه تبدیل شده است در بسیاری از مسیرهای جاده ای به آن نیاز پیدا خواهیم کرد.

بنابراین با قراردادن هولدر موبایل در راستای دید خود علاوه بر تسلط به دید جاده ، به عنوان یک وسیله کاربردی باعث دسترسی راحت تر به گوشی موبایل می شود و همچنین مانع از اسیب فیزیکی به گوشی موبایل می شود تا دید شما از مسیر جاده خارج نشود و بدین صورت است با خرید یک هولدر موبایل نه چندان گران قیمت ناجی جان و مال خود و سرنشینان خودرو می شوید.

چگونه با هولدر موبایل برای ماشین تصادفات رانندگی را کاهشی دهیم؟

 

نصب هولدر موبایل در یک موقعیت مناسب برای راننده یا سرنشینان مانع از حواس پرتی می شود.یکی از نکات مهم هنگام رانندگی این است که به راحتی بتوانید با یک دست با گوشی موبایل خود کار کنید و دست دیگر شما آزاد باشد.و همچنین مواقعی که با گوشی کار ندارید لازم نیست آنرا به روی داشبورد قرار دهید تا در دست اندازها به پایین بیوفتد.

اگر قصد دارید با گوشی موبایل کار کنید آنرا در نزدیکترین مکان به خود قرار در راستای دید جاده قرار دهید تا زمانی که به آن نیاز پیدا میکنیم به سادگی با آن کار کنیم.

هولدر موبایل برای ماشین

یکی از عوامل شایع و موثر در وقوع تصادفات رانندگی استفاده از گوشی موبایل در حین رانندگی است.برقراری تماس صوتی ، تصویری ، مسیریابی و موارد بسیار دیگری که موجب عدم تمرکز و تسلط در رانندگی می شود .بدین ترتیب خرید هولدر موبایل راهکار بسیار مناسبی است.

راهنمای خرید بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین

 

هنگام خرید هولدر موبایل ماشین به مشخصات هولدر و میزان فضایی که در اختیار شما قرار داد توجه کنید.سایز گوشی موبایل نیز با ابعاد هولدر همخوانی داشته باشد. در مقاله راهنمای خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین با رعایت نکات مهم می توان انتخاب دقیق تری را برگزید.

طراحی کابین و فضای داخلی خودرو:

طراحی داخلی خودروها با یکدیگر متفاوت است، کابین و جلوی خودرو در برخی مدل ها بزرگ و پیچیده و در مدل های دیگر کوچک و ساده است. نگهدارنده های بزرگ گوشی در ماشین با فضای کم باعث می شود که دید راننده مختل شود

قسمت داشبورد و شیشها در بعضی از خودروها به صورت صاف و هموار و در بعضی مدل های جدید به صورت منحنی شکل و شیبدار طراحی شده است دریچه های کولر نیز در خودرو های مختلف متفاوت است.بنابراین باید متناسب با فضای داخلی ماشین ، و متناسب با سایز و ابعاد گوشی خود بهترین هولدر موبایل برای ماشین را انتخاب کنید.

هولدر موبایل برای ماشین ناجی سرنشینان

نوع هولدر موبایل برای ماشین

نوع هولدر موبایل برای خودرو خود را سلیقه‌ای انتخاب نکنید، تناسب هولدر با ابعاد گوشی و موقعیتی که قرار است نصب شود را مد نظر قرار دهید ، به طور مثال برای نصب هولدر به دریچه های کولر به یک هولدر کوچک نیاز دارید .همچنین هولدر های چند کاره قابلیت نصب به چند مکان مختلف را دارند و این باعث می شود که آزادی عمل بیشتری برای شما فراهم شود .

انواع هولدر موبایل برای ماشین

برای آشنایی بیشتر با انواع هولدر موبایل ماشین در ادامه به معرفی جند مورد از پرکاربردترین هولدرهای موبایل می پردازیم:

هولدر دریچه ای موبایل

محل اتصال هولدر به دریچه کولر به صورت گیره ای است تا هولدر در جای خود ثابت باشد و دیگر دغدغه شل شدن چسب هولدر را نخواهید داشت.هر چند بار که بخواهید می توانید آن را از یک دریچه کولر جدا و بر روی یکی دیگر از دریچه ها نصب کنید. هولدر موبایل دریچه کولر  در دو نوع مگنتی (هولدر مغناطیسی دریچه کولر) و گیره ای (هولدر گیره ای دریچه کولر) در بازار موجود است.

این نوع از هولدرها به صورت گیره ای به دریچه کولر متصل می شوند تا گوشی موبایل را ثابت در جای خود نگه دارند.برای جدا کردن آن کافی است گیره هولدر را فشار دهید انرا از درون دریچه های کولر جدا کنید.نوع دیگری از هولدرهای دریچه ای با خاصیت مغناطیسی وجود دارد /

هولدر موبایل مکنده ای

این نوع از هولدرها قابلیت نصب به روی داشبورد و شیشه خودرو را دارند.توجه کنید که قبل از نصب این هولدرها به روی داشبورد ، از مسطح بودن سطح داشبورد اطمینان حاصل کنید .هولدرهای مکنده ای به وسیله ساکنش و کاپ چسبنده ای که دارند روی سطح مورد نظر نصب می شوند و معمولا پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.مدل های دیگری از هولدرهای مکنده ای وجود دارد که با پایه های انعطاف پذیری که دارند می توان آنها را به روی داشبورد و هر سطح مسطحی تکیه داد.

 

هولدر موبایل مگنتی ( مغناطیسی)

هولدر موبایل  مگنتی همانطور که از نامش پیداست از طریق نیروی مغناطیسی ( آهنربایی) به گوشی موبایل متصل می‌شود. کیفیت آهنربا و مگنت از نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد چرا که استفاده از این نوع هولدر نیازمند این است که یک صفحه فلزی به پشت گوشی موبایل بچسبانید و یا از گارد فلزی استفاده کنید تا خاصیت مغناطیسی هولدر آنرا جذب کند.هولدرهای مغناطیسی با کیفیت تحمل وزن گوشی های سنگین را دارند.

هولدر موبایل گیره ای 

 

 

هولدرهای گیره ای از طریق گیره ای که دارند می توان به داشبورد، کانال کولر،بالای صفحه کیلومتر و . . . متصل کرد.

طراحی این نوع از هولدرها به 2 صورت است که یا با گیره نگهدارنده به قسمتی از ماشین متصل می شوند ، یا قسمت نگهدارنده و براکت آنها به صورت گیره ای است.

با باز کردن براکت نگهدارنده که به صورت گیره ای است میتوانید به سادگی گوشی موبایل را درون آن قرار دهید.همینطور هولدر هایی که اتصال آنها به ماشین به صورت گیره ای است را میتوان به سادگی جدا نمود و در مکان دیگری نصب کرد.

هولدر موبایل جالیوانی ماشین

 

هولدر جالیوانی ماشین یکی دیگر از نوع نگهارنده‌های گوشی موبایل مناسب برای خودروهایی است که جلو داشبورد شلوغ و پیچیده‌ای  دارند و نصب هولدر موبال در این قسمت به جایی که گره‌ای از مشکلات باز کند به دلیل آپشن های زیاد خودرو باعث دست و پا گیری و سردرگمی می شو.د.هولدر جالیوانی موبایل به سادگی در جالیوانی خودرو قرار میگیرد و در مواقعی که به آن نیاز نیست بازوی منعطفی دارد و می توان با مناسب با زاویه دید خود آنرا تنظیم کنید تا مانعی در دید راننده ایجاد نکند.

هولدرگوشی و تبلت مخصوص صندلی عقب خودرو:

نگهدارنده  پشت صندلی خودرو جزو نگهدارنده هایی است که برای آن دسته از افرادی که مدام در حال سفر هستند گزینه مناسبی برای سرنشینان عقب خودرو است . با اتصال هولدر به پشت صندلی و قرار دادن گوشی موبایل روی آن می توان از تماشای فیلم و سریال و همچنین عکسهایی که در طول سفر گرفته اید لذت ببرید.

 

بهترین جای نصب هولدر موبایل برای ماشین کجاست؟

هولدر های موبایل انواع مختلفی دارند که به صورت کلی در این مقاله به معرفی هر کدام از آنها پرداختیم اما برای اینکه انتخاب دقیقی در نحوه نصب و مکان دقیق هولدر موبایل داشته باشیم توجه به فضای اتاق داخلی خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بزرگ یا کوچک بودن فضا و مکان داخل کابین ماشین ، داشبورد ، شیشه ،دریچه کولر از نکاتی که باید در هنگام خرید هولدر موبایل به آن توجه کرد چرا که هولدر های بزرگ برای فضای کوچک دست و پاگیر خواهند بود.

بهترین هولدر موبایل چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید و انتخاب یک هولدر خوب متناسب با نیاز خود به نکات زیر توجه کنید    :

  •  جنس بدنه هولدر گوشی و متریال سازنده دهنده آن از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد و اکثر نگهدارنده هایی که با کیفیت پایین ساخته می شوند پس از مدتی دچار شکستگی و ساییدگی می شوند و یا خاصیت چسبندگی آنها بعد از مدت کوتاه کم یا از بین می رود.
  • فضای داخلی خودرو خود را مد نظر قرار دهید و متناسب با سایز گوشی و فضایی که در اختیارتان است نگهدارنده گوشی متناسب خود را تهیه کنید   .
  • قابلیت هایی ویژه هولدر مانند شارژ بی سیم ،چندکاره بودن، چرخش 360 درجه استفاده راحت با یک دست از قابلیت هایی است که کمک میکند تا در حین رانندگی دسترسی بهتری به گوشی موبایل در ناوبری های داشته باشیم.
  • اتصال دو نقطه ای:زمانی که صحبت از بهترین هولدر موبایل برای ماشین می کنیم صرفه نظر از این که چه نوع هولدری را استفاده می کنیم قابلیت اتصال به 2 نقطه، منجر به محافظت بیشتر از گوشی موبایل و پایداری آن میشود، به طور مثال هولدر شیشه ای با بازوی بلند و گیره ای که دارد هم به شیشه ماشین (از طریق فنجان مکنده(Cup Suction) و هم از طریق بازوی بلند به روی داشبورد قرار میگرد و این کار باعث می شود که با تقسیم شدن وزن هولدر و گوشی با استقامت بیشتری در جای خود قرار بگیرد.

 

خرید اینترنتی هولدر موبایل از فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس

فروشگاه های معتبری در زمینه فروش لوزام جانبی و هولدر موبایل فعالیت دارند و فروشگاه دیجی ایساتیس به عنوان یکی از با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی آنلاین در زمینه فروش لوازم جانبی ، سال هاست که فعالیت خود را آغاز کرده است .

هولدرهای موبایل با توجه به مزیت هایی که دارند( مثل حفاظت از جان و مال سرنشینان خودرو ، دسترسی راخت به گوشی در مسیریابی ها و  موارد  اینچنینی) از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند و خرید آنها توجیه اقتصادی دارد.

یکی ار روش هایی که امروزه برای خرید مرسوم است روش خرید ایتترنتی است که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس https://digisatis.com با مشاهده انواع نگهدارنده های گوشی نسبت به خرید خود اقدام کنید.